FANDOM

8.730 Páginas

Ariadna, en la mitolohía griega, iha de Minoh, rey de Kreta, i de Pazifae, iha de Helioh, el dioh der zol. El éroe Tezeo fue a [[Kreta] dehde Atenah kon un grupo de katorze (14) hóbeneh pa matá ar Minotauro, un monhtruo mitá toro mitá ombre ke ehtaba enzerráo en loh intrinkáoh pazadizoh der laberinto. Kuando Ariadna bio a Tezeo, ze enamoró de él i le ofrezió ayudarlo zi él le prometía a eya borbé pa Atenah i kazarze kon eya. Eya le dio entonzeh un obiyo de ilo, ke había rezibío de Dédalo, el inbentó i dizenyaó der laberinto. Zuhetando un ehtremo en la puerta i debanando el obiyo a medía ke entraba en el laberinto, Tezeo enkontró ar Minotauro i lo mató. Azín, rebobinando el ilo, fue kapáh de ehkapá de eze intrinkáo lugar. Yebando a Ariadna kon eyoh, Tezeo i zuh kompanyeroh ze internaron en er mar azia Atenah. En er kamino ze detubieron en la ihla de Nahzoh. De akuerdo kon una leyenda, Tezeo abandonó a Ariadna, zarpando mientrah eya ehtaba durmiendo en la ihla; er dioh Dionizo la enkontró i la konzoló. De akuerdo kon otra leyenda, Tezeo dehó a Ariadna en tierra pa ke ze rekuperara der mareo mientrah él borbía al barko donde nezezitaba hazé argunoh trabahoh. Un fuerte biento lo arrahtró a artamar. Kuando finalmente púo borbé, dehkubrió ke Ariadna había muerto.

También en FANDOM

Wiki al azar